9 de març 2014

a Tuixent

Març 2014


















Febrer 2010










2 comentaris:

  1. A la foto de la xemeneia sembla que s'hi sent l'olor de llenya.

    Fita

    ResponElimina
  2. És Dr.EBHOSE vostè pot email ell si necessita la seva ajuda en la seva relació ,
    prometen you.Your problemes es resolen immediatament. Després d'estar en
    relació amb ell durant set anys , ell em va deixar , jo vaig fer tot
    possible portar-ho de tornada enrere , però tot va ser en va . Jo volia que ell l'esquena
    per l'amor que sento per ell , li va suplicar , però ell es va negar fins que
    explicat el meu problema amb algú en línia i ella em va suggerir que hauria
    més bé per correu un llançador d'encanteris que podrien ajudar-me a un encanteri que li portés
    esquena , però jo sóc el tipus que mai creuen en encanteris , no vaig tenir més remei que
    Prova-ho , vaig enviar el llançador d'encanteris , em va dir que no hi havia problema que
    tot estarà bé abans de tres dies , que el meu ex es torna a mi
    abans dels tres dies , ell va llançar l'encanteri i , sorprenentment , en el segon dia ,
    això va ser al voltant de les 4:00 de la tarda . El meu ex em va trucar , jo estava tan sorpresa , em va contestar el
    diuen i l'únic que va dir va ser que estava tan malament per tot el que va passar ,
    que volia tornar a mi , que m'encanta tant . Jo estava tan feliç i
    sorprès . Des de llavors , he fet una promesa que tots els que conec es
    mai tenir un problema de relació , que em referiré a l'encanteri
    llançador de ajudar-los. Qualsevol podria necessitar l'ajuda del bruixot , el seu
    ebhodaghespell@gmail.com email
    Ell també va llançar tants sortílega ,

    (1 ) vol que el seu ex enrere .
    ( 2) Vostè sempre té malsons .
    (3 ) Per ser promogut a la seva oficina
    ( 4) Vols un nen .
    ( 5) Vols ser ric .
    (6 ) que vulgui mantenir el seu marit / dona sigui només seva per sempre .
    ( 7 ) la necessitat d'assistència financera .
    8) Vols estar en control que el matrimoni
    9) Vols que atrauran la gent
    10) La falta de fills
    11) NECESSITA UN MARIT / DONA
    13 ) COM GUANYAR LA LOTERIA
    14 ) PROMOCIÓ ENCANTERI
    15 ) ENCANTERI DE PROTECCIÓ
    16 ) ENCANTERI DE NEGOCI
    17 ) ENCANTERI DE TREBALL BO
    18 ) cura per a qualsevol malaltia / h.i.v.
    Poseu-vos en contacte amb ell avui : ebhodaghespell@gmail.com

    ResponElimina