18 de maig 2012

el Boss a Barcelona

Concert meravellós de Bruce Springsteen ahir a Barcelona! Vam acabar exhaustos però ben contents. La combinació de cançons noves i antigues --no totes les més típiques-- va estar molt bé. La posada en escena, senzilla, com sempre, però molt bonica. I les versions noves de cançons ja conegudes, amb un aire soul preciós. I la presentació en societat del nou saxofonista, Jake Clemons, que, tot i no tenir la potència de l'oncle, va fer una actuació meravellosa i ens va arribar al cor.

Un tast del que n'ha dit la premsa: l'Ara, el Diari de Balears i El País.

En fi, que em falten paraules. Un capítol més de la història d'amor entre el Boss i nosaltres. I que en vinguin molts més!!!

A més a més, aquest concert per mi va ser mooolt especial: era la primera vegada que els meus fills, que han mamat Springsteen des del bressol (literalment, i de fet des d'abans de néixer!), anaven a un concert seu. Va ser molt emocionant tenir-los al costat i notar com xalaven veient-lo en directe i comprovant per ells mateixos una cosa que jo els havia dit moltíssimes vegades: que el directe de Bruce Springsteen és únic.


(Fotos de Jo Lopez, publicades al web oficial de Springsteen.)

2 comentaris:

  1. Jo també hi vaig anar: ahir!! A mon pare li agrada molt i sempre ens el posa al cotxe. :)Va ser fantàstic, no sé com pot aguantar 3 hores a aquell ritme i va parlar en català tota l'estona!

    ResponElimina
  2. Les tres hores són una mena de miracle. Jo crec que té una una poció màgica tipus Obèlix, si no no s'explica. El català té truc: quan parla en català mira avall, que és on té el que vol dir traduït. I no cal dir que nosaltres l'hi agraïm moltíssim!

    ResponElimina