Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova York. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nova York. Mostrar tots els missatges

4 de gen. 2012

pels carrers de Nova York

Continuem, ja des de caseta (allà hi havia poc temps per fer coses entretingudes; màxim, triar i editar una mica les fotos).


Ah!, a baix de tot hi ha sorpresa!























Dedicada a la Marga (només perquè m'ho va preguntar).



Al carrer es venen les coses més insospitades. També el "cotillon" per a la nit de Cap d'Any.



D'això se'n deu dir transparència amb la situació econòmica...



A Times Square hi ha de tot, sobretot de tot amb molta lluminària. Però també hi ha una boca de metro petita petita com aquesta. És moooolt més petita que l'antiga de la plaça Lesseps de Barcelona!







Això va ser una gran sorpresa, i també una gran casualitat!



I també: gratacels de Nova York.

.

2 de gen. 2012

gratacels de Nova York

Si intento explicar aquests dies fantàstics a Nova York amb unes quantes fotos, per força haig de començar amb els gratacels, amb les fotos dels gratacels que han quedat millor (n'hi ha de bonics que no han quedat bé; i també n'hi ha de molt lletjos, però aquests ja me'ls he estalviat directament).

I a la ciutat de la desmesura, em salto la "norma" de no posar més de deu fotos en una sola entrada. És coherent, ¿no?




































































































































































































































































I també: pels carrers de Nova York.


.