8 d’abr. 2013

oferta de feina, Filologia Catalana

Escola de Lleida busca un llicenciat en Filologia Catalana, preferiblement noi, per donar classes de català al batxillerat.

DISPONIBILITAT HORÀRIA: en principi es necessita la disponibilitat com a mínim de 9 hores setmanals, ampliables com a màxim a 12 hores.

INCORPORACIÓ: setembre del 2013


Cal enviar el CV a les següents persones de contacte:

Imma Font: immafont@institucio.org , cap del departament
Marta Muntaner: mmuntaner@institucio.org

Font: Infozèfir.

4 comentaris:

  1. Pots explicar per quina raó és preferible un noi? Gràcies!

    ResponElimina
  2. Evidentment, no és cosa meva. Jo només difonc l'oferta de feina. Pots escriure als dos correus que donen i preguntar-ho.

    ResponElimina
  3. q machistas q sois en serio

    ResponElimina
  4. Com ja he dit, el criteri és de l'escola, no meu. Jo difonc la notícia perquè sé que entre els lectors del meu blog hi ha estudiants, llicenciats i graduats a qui els pot interessar això. No tinc cap mena de relació amb l'escola ni sé qui són.

    D'altra banda, puc imaginar-me que si prefereixen un noi no és perquè siguin masclistes, sinó perquè segurament volen reequilibrar una plantilla majoritàriament femenina (les dues persones de contacte, per exemple, són dones).

    Però també és cert que, si jo volgués fer això, no ho posaria com a criteri de selecció en la difusió de l'oferta de feina. Com ja s'ha vist, es presta a interpretacions errònies.

    ResponElimina