20 de gen. 2009

diumenge berlinès

I diumenge vaig poder fer un dia no turístic, gràcies a la Sedinha, una col.lega de la universitat, i en Marcus, que em van portar a una mena d'encants - fira d'artesania, i a passejar pel barri de Prenzlauer Berg, amb coca del sud d'Alemanya i "ein keines Bier" incloses.


El parc del Mur, amb un tros de mur al darrere.


Un carrer del barri, amb la majoria de cases rehabilitades i alguna encara amb els vestigis de la guerra...



Aquí això de la memòria històrica i d'aprendre dels errors del passat sembla que ho tenen més clar que en altres bandes...


A Kastanienallee, una casa que va ser okupada fa anys i que després van comprar (¿o komprar?)... els mateixos okupes!



El Sony Center i la seva cúpula, a Potsdamerplatz. Diumenge estaven preparant la première de l'última pel.li del Brad Pitt, però no el vaig veure. De fet, no vaig pensar a avisar-lo...



El temps ha millorat i la neu s'està fonent, però el riu em continua sorprenent, a mi i a la gent d'aquí: sembla que el que li passa aquest any (Eisschollen inclosos) no passa cada any. Aviam si demà o demà passat us ho puc ensenyar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada